wtorek, 24 grudnia 2013

Jingle bells, Jingle bells, Jingle all the way

Zima o nas nie pamięta,
a tu zaraz będą święta.
Renifery zadziwione,
że do sań nie zaprzężone.
Święty myśli – Ja nie wierzę,
paczki wiezie na rowerze?
Mimo wszystko życzę tobie
oraz bliskiej ci osobie
świat spokojnych
w cieniu jodły, świerku, sosny.
Mikołaja ogromnego no
i roku udanego.

Wszystkim blogowiczom życzy: Kasia


Witajcie w ten wigilijny poranek. Piszę notkę już teraz ponieważ mogę potem nie znaleźć chwili. Jest jeszcze wiele do zrobienia. W tym roku zjeżdża się do mnie dużo osób. Cieszę się ponieważ będą to moje pierwsze święta w tak dużym gronie.A u was ile osób będzie? Szczerze mówiąc trochę mnie przeraża dzielenie się opłatkiem z osobami które widziałam raz, może dwa razy w życiu, a niektórych pewnie wcale. Powoli układam sobie w głowie co mam komu życzyć, aby nie było to tylko "zdrowia,szczęścia".

W dzisiejszej notce nie przypadkowo pojawił się tytuł "Jingle Bells". Na wigilii szkolnej, jako że moja klasa dzieli się na różne języki śpiewaliśmy różne wersje językowe tej piosenki i powiem szczerze że niektóre przypadły mi do gustu. Dlatego chciałam Wam pokazać różne jej wersje:
                                                         

Angielska
                                                                 
  Francuska


Niemiecka

  
Rosyjska
Włoska
Hiszpańska

__________________________
Spoilery ostatnich odcinków sezonu szóstego , oraz sezonu siódmego.

*Paige i Mike będą starali się odnowić relacje. Cindy niestety odkryje ich zamiary. Jej plan zemsty przyniesie tragiczny skutek.
* W ostatnim odcinku serii dojdzie do procesu Piper jako oskarżonej o zabójstwo Starszych. Pojawi się znany z serialu czterogłowy trybunał. Zapadnie wyrok.
* Pojawi się 25 letni przeskok czasowy
* Zginie jedna z sióstr ( a może i wszystkie trzy?)
* Vanessę odwiedzi znajoma z Nowego Jorku. Nie będzie ona miała jednak przyjaznych zamiarów.
* Pojawi się Prue
* Druga część medalionu wpadnie w ręce Xenii.
* Victor ciężko zachoruje. Nie będzie to jednak normalna, ludzka choroba

A teraz mały spoiler do sezonu siódmego:
Życie sióstr dosłownie wywróci się do góry nogami. Nic nie będzie już takie jak jest teraz. Doprowadzi to do tego że siostry odsuną się od siebie. Każda zajmie się sobą i pójdzie w swoją stronę. 

Mam nadzieję że nie zdradziłam za wiele i że zaciekawiłam Was choć troszkę.
Odcinek 19 planuję dodać 4 stycznia. 

____________________________________________
To by było na tyle. Jeszcze raz życzę wam Wesołych Świąt i żeby dzisiejsza kolacja była tą jedyną, wyjątkową.





31.12.2013 - specjalna notka sylwestrowa - Zapraszam!

4 komentarze:

  1. U mnie Wigilię spędzamy w trójkę, wraz z rodzicami, ale marzy mi się taka duża Wigilia, spędzona z całą rodziną - może w przyszłym roku?
    Życzę Ci udanych, bardzo rodzinnych Świąt i cudownych prezentów i weny twórczej, żebyś nas zaskakiwała, wzruszała i bawiła opowiadaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, przynajmniej u Cibie na blogu pada śnieg :)
    Duża wigilia, fantastycznie, u mnie zasiadamy w czwórkę ale i tak jest miło. Lubię Jingle bells, zresztą jak wszystkie świąteczne piosenki :)
    Chciałabym Ci życzyć wszystkiego dobrego na nowy rok, spełnienia wszystkich marzeń, mnóstwa pomysłów na opowiadania i oczywiście dużo radości i szczęścia w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię Jingle bells <3 mam nadzieję, że miło spędziłaś święta :) już zabieram się za zaległy odcinek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział zeszły skomentowany, zapraszam do mnie na nn :)

    OdpowiedzUsuń