sobota, 31 maja 2014

Przeprosiny.

Hej :)
Witajcie po prawie miesięcznej przerwie. Na wstępnie chciałam Was przeprosić  za moją nieobecność i trochę się wytłumaczyć. Była ona spowodowana tym że zdecydowaliśmy się przejść z internetu stacjonarnego na radiowy. Okazało się to wielkim błędem. Internet działa sobie jak chce. Im gorsza pogoda, tym gorzej on działa a najczęściej to nie działa w ogóle. Telefony i emaile do operatora pozostawały bez odzewu. Teraz piszę z komputera przyjaciółki.
Obiecuję że wszystkie notki przeczytam i skomentuję od razu problemy się skończą, mam nadzieję że będzie to już w najbliższym tygodniu. Strasznie stęskniłam się za blogiem i za Wami!
Najbardziej ubolewam nad tym że nie mogę przeczytać premiery drugiej serii "charmed-breath-of-life". Kasiu na prawdę bardzo chciałam to zrobić i próbowałam wiele razy ale nie mogłam się do ciebie dostać!
Kolejny odcinek dodam gdy tylko problemy dobiegną końca.

Do zobaczenia!

1 komentarz:

  1. Mam nadzieje że problemy miną, bo jednak bez internetu i opowiadania to nie jest to samo. Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń