środa, 8 października 2014

Kilka słów wyjaśnienia

WITAJCIE!

Chryste ile ja tu nie pisałam! To chyba moja najdłuższa przerwa w blogowaniu od czasu założenia bloga.
Niestety była ona ode mnie nie zależna. Muszę się Wam wytłumaczyć z mojej tak długiej nieobecności.

Prawda jest taka że ostatnich parę tygodni spędziłam w szpitalu. Miałam mały wypadek, a dokładniej potrącił mnie samochód. Miałam złamane żebra, rękę i nogę i jeszcze parę innych urazów. Teraz na szczęście wszystko powoli wraca do normy. Jestem już w domu i zaczęłam chodzić do szkoły (za którą o dziwo trochę się stęskniłam).

Przez wypadek mam mały zastój w pisaniu odcinków. Zanim zacznę pisać dalej muszę przeczytać cały sezon od początku, by nie pominąć żadnego wątku. Z pisaniem będzie u mnie teraz ciężko. Muszę nadrobić miesiąc nauki a do tego jestem w klasie maturalnej. Postaram się jednak w wolnych chwilach napisać parę scen.

Kolejny odcinek opowiadania dodam 31 października. Nie będzie to odcinek w stylu halloween. Taki będzie trochę później. Mam nadzieję że powoli uda mi się nadrobić to 3 miesięczne opóźnienie i wszystko wróci już na swój tor.

Dziękuję Wam za to że dalej tu jesteście i o mnie pamiętaliście. Jestem Wam za to bardzo wdzięczna!!

Do mam nadzieję rychłego usłyszenia!


2 komentarze:

  1. Jejku, wypadek, straszne, nawet o tym sobie nie pomyślałam, szczęście, że już dobrze się czujesz i wróciłaś do nas! Z niecierpliwością będę czekała na koniec października i Twój nowy post.
    Odpoczywaj i wracaj jak najszybciej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurde wypadek? jak dobrze, że ci się nic gorszego nie stało! ale i tak złamane żebra brzmią groźnie, mam nadzieję, że już doszłaś do siebie i nie dolega ci ból? zamroziłaś mnie tym newsem, ale najważniejsze, że wyszłaś już ze szpitala, no tak masz pewnie teraz zaległości w szkole, biedna <3 ale dasz radę, jak dobrze też, że nie zawiesiłaś tego bloga! po tych wszystkich latach to charmednowahistoria jest mi bardzo bliskie i szalenie się cieszę, że nadal chcesz czytać i moje opowiadanie, ja także bym nie mogła zapomnieć o tobie i twoim blogu :) więc zdrowiej nam, poodrabiaj zaległości w szkole i wróć do pisania, mam tylko jeden odc u ciebie w tyle, nadrobię pewnie przed halloween, trzymam kciuki za twój szybki powrót do całkowitego zdrówka i trzymaj się ciepło <3

    OdpowiedzUsuń