poniedziałek, 24 czerwca 2013

II Urodziny Bloga


Hej ;) Nie mogę uwierzyć że minęły już 2 lata od założenia bloga. Właściwie to miną dopiero dokładnie 3 lipca, ale notkę dodaję już teraz z powodu tego że już jutro wyjeżdżam i wrócę dopiero w połowie następnego miesiąca. Co u mnie zmieniło się przez ten rok? Zaczęłam nową szkołę, wszystko było inaczej niż sobie wyobrażałam, musiałam przywyknąć to tego że już nie będzie tak samo jak wcześniej. Klasę mam fajną, gorzej z nauczycielami. Przeżyłam pierwszą miłość, niestety wszystko skończyło się zanim na dobre się zaczęło. Z perspektywy czasu myślę że dobrze że tak się stało. Nowa szkoła dała mi w kość, ale jakoś wyszłam z tego ze średnią 4.42 z której jestem bardzo zadowolona. Jedynie dołuje mnie "dopalacz' z matematyki. Ten przedmiot jakoś nigdy nie wchodził mi do głowy. Niby wszystko rozumiem a na sprawdzianach popełniam takie głupie błędy że nic tylko się załamać. Może to wina stresu? Od przyszłego roku zaczną się rozszerzenia. Biologia 6x w tygodniu, chemia 5x i fizyka 4x. Będzie ciężko ale myślę że dam radę. A co zmieniło się na blogu? Przede wszystkim platforma. W styczniu zrobiłam małą "przeprowadzkę" z onetu na blogspot i uważam że to najlepsza decyzja jaką mogłam podjąć. Z początku nie było łatwo, nie wiedziałam w co klikać. Teraz już jest lepiej, jednak czuje że blogspot wciąż ma jakieś fajne możliwości których jeszcze nie odkryłam, ale mam nadzieję że to zrobię. Pojawiła się ( w końcu! ) zakładka z bohaterami. Planowałam ją już od dawna i cieszę się że w końcu udało mi się to zrobić. Jest również zakładka "Scenografia". Na razie uboga, ale mam już gotowe wszystkie zdjęcia, pozostaje tylko zgrać je na bloga. Planuję zrobić to po powrocie z wakacji. W ciągu roku dobiegły również końca sezony czwarty i piąty z których jestem zadowolona. Teraz jestem w trakcie pracy nad szóstym sezonem. Mam już gotowych 12 odcinków. Staram się zwracać większą uwagę na opisy uczuć, myśli, zachowań bohaterów, miejsc w których się znajdują. Poprzednie sezony były w nie bardzo ubogie. Dziękuję wszystkim za ten rok i mam nadzieję że w następnym spotkamy się ponownie w takim samym gronie. Gdyby nie wy to wszystko nie miało by sensu! Dziękuje!



________________________________________________________________
Nie byłabym sobą gdybym nie wykorzystała tej notki do promocji kolejnej serii.
Tym razem zapraszam na tytuły ,daty premier, oraz nowe postaci!

6x01 "Magiczne dziecko" - premiera 3 sierpnia 2013
6x02 "Kopytna siostra" - premiera 10 sierpnia 2013
6x03 "Siła Herkulesa" - premiera 17 sierpnia 2013
6x04 "Titanic: 1912" - premiera 24 sierpnia 2013
6x05 "Mityczny koń" - premiera 31 sierpnia 2013
6x06 "Brzydula Betty" - premiera 7 września 2013
6x07 "Sztuka Tworzenia Magii" - premiera 14 września 2013
6x08 "Zielona zaraza" - premiera 21 września 2013
6x09 "Reaktywacja" - premiera 28 września 2013
6x10 "Początek końca" - premiera 5 października 2013
6x11 "Melinda sama w domu" - premiera 12 października 2013
6x12 "Na ratunek" - premiera 19 października 2013
6x13 - premiera 26 października 2013
6x14 - premiera 2 listopada 2013
6x15 - premiera 9 listopada 2013
6x16 - premiera 16 listopada 2013
6x17 - premiera 23 listopada 2013
6x18 - premiera 30 listopada 2013
6x19 - premiera 7 grudnia 2013
6x20 - premiera 14 grudnia 2013
6x21 - premiera 21 grudnia 2013
6x22 - premiera 28 grudnia 2013

Nowe postaci szóstego sezonu:

Drugoplanowe

Imię: Xenia
Nazwisko ; nieznane
Typ: Hybryda wróżki i czarownicy
Opis: Niezwykła dziewczyna skrywająca tajemnicę. Nosi na szyi medalion przedstawiający półksiężyc. Jej matką była wróżka a ojcem znany czarodziej. Magia wciąż skrywa przed nią tajemnice. Siostry ratują ją z opresji. Phoebe dotykając go ma uczucie jakby coś blokowało jej wizję. Kluczem do aktywacji mocy medalionu jest jego druga połówka, która niestety zaginęła wiele lat temu. Czy Xenii uda się ją odzyskać?
Debiut: 6x02

Imię: Kathryn
Nazwisko; Murphy
Typ: Wiedźma
Opis: Długoletnia czarownica która pomaga odnaleźć się Xenii w świecie magii. Od dawna zna ród Halliwell. Jest rówieśniczkom Penny Halliwell. Kobiety znały się niemal od dzieciństwa. Kathryn była świadkiem śmierci Patty. Odciągnęła małą Prue od widoku leżącego ciała matki. Dzień przed swoją śmiercią Patty przekazała Kathryn bardzo ważną informację i poprosiła ją o spełnienie prośby. Czy Kathryn ją spełniła?
Debiut: 6x05

Imię; Bradley
Nazwisko: Ross
Typ: Syrena
Opis: Chłopak syrena. Nawiedzony przez wodnego demona który poluje na jego ogon. Anette zakochała się w nim, jednak on odrzuca jej miłość.
Debiut: 6x06

Trzecioplanowe

Imię: Hypatia
Nazwisko: nieznane
Typ: Demon
Opis: Demonica żyjąca od wieków w podziemiu. Niegdyś wygnana przez Źródło za liczne zdrady. Po latach ukrywania się, postanowiła wreszcie wyjść z ukrycia. Jej nowy planem jest za wszelką cenę wejść w posiadanie dziecka które nosi w sobie Paige. Czy jej się to uda?
Debiut: 6x04


______________________________________________________________
To by było na tyle. Na nowy sezon zapraszam 3 sierpnia. Proszę, informuje mnie o nowych notkach. Gdy wrócę z wakacji na pewno wszystko nadrobię, obiecuję!


6 komentarzy:

  1. Wszystkiego Najlepszego z okazji rocznicy, życzę ci masy weny i wytrwałości do pisania i tworzenia notek! tytuł odcinka: Melinda sama w domu, po prostu mnie zabił, już nie mogę się doczekać nowej serii, życzę ci również cudownego wypoczynku na wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlepszego!
    To już dwa lata, wow, pamiętam początek kiedy jeszcze Prue przeżyła atak Shaxa. Rzeczywiście dużo się zmieniło, ale na lepsze. Co sezon piszesz coraz lepiej i masz coraz lepsze pomysły. "Kopytna siostra" - rozbawił mnie ten tytuł, ale widzę, że znów będziesz nawiązywać do znanych seriali i filmów - fajnie, dobrze Ci to wychodzi. Widzę również nowe intrygujące postacie. Wampirzyca zakochana w chłopaku syrenie! Brzmi fantastycznie!
    Życzę udanych wakacji.
    Pozrdawiam :)
    CHARMED-BREATH-OF-LIFE

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy bloga! Szybko ten czas leci, tyle się dzieje! :) Cieszy mnie to że mogę czytać Twoje opowiadania i nadal śledzić losy czarodziejek, poznawać świat kreowany przez Ciebie :) Wciąż tli się ta iskierka magii i świata 'Charmed' - dziękuję Ci za to! I życzę dużo weny twórczej, pomysłów i nowych czytelników :)
    Miłego wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, opublikowałam nowy rozdział :) zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj!

    W imieniu swoim i całej Załogi Ocenialni(www.Shiibuya.blogspot.com) z przyjemnością zapraszam Cię w nasze skromne progi. Chcesz uzyskać obiektywną opinię na temat swojego bloga? Jesteś ciekawy, co możesz poprawić, edytować, ulepszyć? Zastanawiasz się nad jakością Twych postów? Pragniesz, by ktoś zdiagnozował Twoją poprawność? Chcesz rozwijać się i tym samym sprawić, by inni chętniej odwiedzali Twoją stronę?
    Nasi Oceniający pomogą Ci rozwiać wszelkie wątpliwości, zanalizują treść, wyłapią słowne potyczki, przyjrzą się dokładnie Twojemu szablonowi i ramkom, doradzą Ci, jaki napis na belce będzie odpowiedni, postarają się zrozumieć adres i przesłanie bloga. Jesteś na to gotowy? Wspaniale! Nie czekaj i zgłoś się, jesteśmy tu dla Ciebie!

    Jeśli chciałbyś/chciałabyś dołączyć do naszej Załogi, serdecznie zapraszam do zakładki "Rekrutacja", ponieważ nabór jest aktualnie otwarty.

    PS Przepraszam za spam. Wiem, jak bardzo potrafi on człowieka zirytować, ale myślę, że rozumiesz, iż czasem bez niego nie da się przekazać innym usług Ocenialni. Jeśli uważasz to za stosowne, skasuj komentarz zaraz po przeczytaniu.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na nowy odcinek :)
    charmed-breath-of-life

    OdpowiedzUsuń